Imorgon, eller idag

Det kommer börja jobbigt och nervöst.
Sen följer shopping av alla dess slag, både i stan och utanför.
FÖRHOPPNINGSVIS kommer jag att få veta att jag kommit in på kursen jag sökt, annars blire förtvivlan underliggande hela dagen över att jag inte vet vad som händer i höst.
Sen tar jag igen min blodsockerdipp med att luncha och sen shoppa lite till.
Ska maxa mitt mdh-kort med att låna ännu fler böcker på bibblan, sen förhoppningsvis läsa eller skumma ett par av dem följt av ett par filmer.
Sen tv, men hur ska jag klara mig utan PH?!
Nå, får la ta och köra på Dexter, introt är så äckel/snyggt.
Nu ska jag sova!
Inte en sekund för tidigt.
Nattipuss.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Jäklar var du är uppe sent! Vargtimmen liksom..

2009-08-31 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se