Jag lever, men jag pluggar

Om man nu kan kalla det att leva, haha!
Well, min hemtentaprocess går framåt iallafall.
Har en idé om hur jag ska lägga upp den och börjar läsa böcker and stuff, så ja, detta ska gå!
Men åååh, sååå, tråååkigt det är.
Kan komma på hundra andra saker jag hellre skulle vilja göra, varav en del är svåra att motstå.
Till exempel har jag just gjort en inpackning på håret.
Totalt värdelöst, jag vet, men jag kunde inte låta bli.
Att jag inte kunde hålla mig beror nog på att jag är lite hyper nu p.g.a. min X-ray Juicy Mango Orange Passion-energidryck (yes, långt namn) som jag smuttar på.
Det har blivit så att energidryck är min bästa vän när jag pluggar, jag säger fortfarande NEJ TACK till kaffe, haha.
Oh well, ska ta och fortsätta med mitt, ska bara posta ett par inlägg först och sen äta.
Wish me otråkighet :D

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åhh skitttttttttreieest!!!



Det värsta med universitet å högskola är att man gör det av fri vilja.. al annan skola har vart i stort sett frivillig men när man sitter med nån skitseg bok vet man att det är ens eget fel att man måste läsa just den skitboken eller göra den skituppsatsen..

2009-08-19 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se