Just hemkommen

Satt några minuter med hemtentan på förmiddagen idag, sen var det dags att prova dans på öppet hus.
Det var jättekul, men satan i gatan vad fort allt gick!
Jag provade tre olika danser; dancehall, reggeaton och showjazz och jag vet inte riktigt vilken jag gillade bäst, men eftersom reggeatonen gick fortast så kom den på sista plats.
Tror dock inte att jag kommer att dansa på det stället jag var på, även fast det var kul att pröva.
Kände att jag iallafall skulle testa och se om jag föll för någon av de danserna och att jag i sådana fall skulle skippa magdansen, men njaaae till det alltså :)


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Jag röstar på magdansen!

2009-08-23 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se