Snart finns det inga lägenheter kvar


300 kr billigare än min...

Kollade just hur många lägenheter det finns kvar i mitt hus inför hösten och såg att det bara fanns tre, varav en var på mitt plan.
Det är ganska få lägenheter, när jag sökte och fick mig fanns det iallafall tio, tjugo stycken att välja mellan.
Inte så konstigt då det är fler som väljer att plugga då jobbmarknaden är osäker.
nu tappade jag helt tråden med detta inlägget, men kul med grannar iallafall :)
Eller ja, så länge de inte stör...

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Appropå lägenheter, så har jag fått erbjudande av en lägenhet i Märsta andra hand för 2500 i mån på typ 70-80 kvadrat. Kunde flytta in när jag vill lätt det som... men verkar lite osäkert då han inte sa hur länge kan kunde hyra den... plus att det blir dyrare om man också ska pendla, och betslar den hyran själv... men ahhaha har knappt kännt snubben en helg så frågar han det... flyt eller vad?=)

2009-08-11 @ 12:38:57
Postat av: Lejonstrand

Hur kan det vara flyt? Om du inte ens ska ha lägenheten? Borde ju ligga i Uppis isånnafall...

2009-08-12 @ 00:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se