Man tackar

Jo, det var ju så att tåget hem från Voice '09 blev försenat 20-30 minuter.
Några dagar senare kom jag på att jag kunde söka ersättning för det, och sagt och gjort, idag fick jag svar från SJ:

Hej!
Vi har fått din ansökan om ersättning enligt vår restidsgaranti. Vi är ledsna för att du har råkat ut för en försening 2009-08-15 och uppskattar att du tagit dig tid att begära ersättning. Den kommer här i form av ett värdebevis som du kan använda när du köper ny biljett för att resa med SJ.

Summa: 90:-

Sista  giltighetsdatum: 2010-08-18

Trevlig resa!


Vänliga hälsningar

SJ Kundtjänst

Vad som är konstigt är att jag trodde jag köpte min biljett för 65 kr, men jag kanske fick 25 kr extra för sveda och värk?
I don't know, I don't care... ;)


Kommentarer
Postat av: Vicky

Hehe shiett..

2009-08-19 @ 15:48:55
Postat av: Schamilla

ohhh, noo varför? jag köpte min för betydligt mer och jag har kastat den...ohh typiskt..

2009-08-19 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se