Plugga hit, plugga dit

Jag kom igång jättebra idag, trots att jag inte sovit särskilt många timmar.
Men vid 13-tiden stördes jag av ett telefonsamtal och sen blev det bler och fler störningar...
Kan inte säga att jag inte kommit framåt, men har läst mer än jag skrivit.
OCH!
Igår så rensade jag dessutom bort en massa låtar från datorn, så nu är min musik-mapp lite mer organiserad och prydlig haha.
Som jag skrev igår, det är lätt att komma på andra saker man borde göra istället för att stirra ner i en bok eller på datorskärmen.
Hoppas att jag blir klar imorgon, för annars kommer jag få det jobbigt när jag ska hitta en skrivare och printa ut arbetet på en helgdag.
Då blire att åka hemåt, tror jag.
Men, men, ska inte foka på det, jag har ju hela helgen på mig, haha!
Det är inte förrän på måndag arbetet ska in, bara så jobbigt att det är exakt 07.59 på morgonen.
Nå, jag ska väl ta och fortsätta med mitt, så att ni får fortsätta med ert.
Hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Ja, så får jag också fortsätta med mitt dvs. gå och lägga mig..hehe kraaaaammm

2009-08-20 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se