Pluggish

Åh vad roligt jag har!
Nej, ska inte vara ironisk, men hemtentandet har faktiskt blivit klart intressantare.
Ska få in lite om Sturebymordet och sitter nu och läser förhörsprotokollet (så sjukt att man bara kan googla fram det!) på 180 sidor.
Hade tur och zappade in Debatt i 24an där det var ett av ämnena som avhandlades så därifrån fick jag också några uppslag till hemtentan.
Ungdomar som dödar varann, det är helt galet.
Förhoppningsvis kommer något göras för att det inte ska hända igen, annars lär vi väl få barn som dödar varann inom några hundra år, eller kanske tidigare :o

Nå, jag ska ta en sen middagspaus och sen fortsätta mitt skriveri tills SYTYCD börjar.
Det är ett måste att se det 100:de programmet, synd bara att jag redan vet vem som vinner och att det inte är någon av mina favoriter...
Well, ha så kul därhemma alla mina favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se