Salongsbehandlingar - ja tack!

Det är så mycket jag vill ha just nu, sånt som är för mig och bara mig.
Såg häromveckan en håranalysgrej på en salong här i Aros som verkade bra, skulle vara schyst att äntligen få reda på varför mitt hår blir så jobbigt redan en, två dagar efter jag tvättat det.
Det bästa med den behandlingen var att man fick produkter för hela summan
Värt!
Sen vill jag köpa ny ansiktscreme, den jag har just nu är riktigt, riktigt dålig, iallafall för mig.
Så köp inte den rosaorangea glasflaskan från Apoteket om du har hy som lätt blir fet.
Har halva flaskan kvar och vet inte riktigt vad jag ska göra av den då den ändå inte gör nått vettigt.
Ska istället pröva på Vichy som också finns på Apoteket och som de har en drive för på tv just nu.
Sen så funderar jag på när jag ska ta min hudvårdsbehandling som jag fick i julas, måste använda den innan december, men ska jag ta den nu snart när huden är något solskadad (ja, solbränd alltså) eller när den blivit torrare i vinter?
Jag har ingen aning.
Dessutom måste jag klippa mig snart igen, det var sex veckor sedan igår och så skulle jag vilja hitta en bra buscreme som kan ta bort min bonnabränna på benen och fötterna så jag slipper se randig ut hela hösten och vintern (för jag vet att mina ränder sitter i jääävligt länge).
Man får väl vara glad att man får ta ta på sig kläder och slippa visa benen, tacka vet jag strumpbyxor haha.

Jag tar och rundar av detta inlägg med att skriva som de säger i Garnier- och Loréàl-reklamerna;
Ta hand om dig, för det är du värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se