Tillbaka igen

Blev Grönan!
Vann inget utan blev som vanligt slöseri med pengar för några minuters spänning, men det var kul!
Det roligaste var nästan Grönans nya slushieglas...
Kom hem för en dryg timme sen, så är rätt så slut nu, eftersom jag knappt varit hemma och gick upp tidigt imorse.
Vore sköners med sömn, men det är mycket som ska göras innan jag får trilla ner i sömnkoma.
Hör mössen ifrån Askungen i huvudet när de sjunger om vad de ska göra, det kanske beskriver hur mycket jag känner att jag har på min to-do-list...
Men godnatt med er, så hörs vi, om inte imorgon så kanske på onsdag.
Faaast chansen är liten att ni kanske ser mig på rikstäckande tv imorgon, hehe.
Sov på den ni! :D

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hhahahahhahahah! Så mössen vet att du har mycket på din to-do-lista.. haha ja men möjligt...=)

2009-08-07 @ 09:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se