Upp tidigt, i säng sent?

Fast jag känner att jag skulle kunna sova NU.
Gick upp efter att ha snoozat i 45 minuter, då var klockan nästan 9.
Var i Jakan halv elva och var där tills det blev eftermiddag, sen blev bilen ren och nu är jag hemma och ska ta en bit mat, sen packa om väskan, lägga in linserna trots att jag inte hunnit powernappa och sen blir det Grönan med the one and only pälskling!
Det kommer bli sent känner (vet) jag och imorgon ska jag upp ännu tidigare än idag.
Får tanka i mig energidryck eller något för det ska hinnas med!
*rusar iväg*

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan man någonsin tröttna på Jakobsberg?

2009-08-06 @ 11:46:10
Postat av: Lejonstrand

Det är frågan utan svar.

2009-08-06 @ 18:53:01
Postat av: Schamilla

Ja, ahahah du vet ju hur det blev, långa dagar och inte mycket intag av energi.

2009-08-07 @ 09:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se