Vem är det?

Hamnade på ett klipp på nån bloggerska som kallade sig Mogi på youtube.
Vem är hon?
Och varför, varför, varför?!
Jag gick trots ett sjukt videoklipp in på hennes blogg och fattade att hon var 19 och inte 35.
Dock förstår jag fortfarande inte grejen med att hon pratar som hon vore hög på något.
Jag vill inte dissa, finns så mycket s.k. blogghat och konstiga kommentarsmänniskor men liksom, ska man hålla på och vara en offentlig person (by choice) ska man inte ha någon egen "grej" då?
Typ som de gamla bloggarna på min tid hade (Blondinbella, Kenza osv).
Vad vill hon med sin blogg liksom?
Och varför ler hon typ aldrig och visar lite självdistans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se