Bloggar

Jag brukar tänka att jag inte följer några bloggar, men ska sanningen fram gör jag det visst, jag bara tänker inte på det på det sättet.
Att läsa andras personliga bloggar är mer som att spionera för mig.
Bloggägarna har ju oftast ingen koll på mig eller vem som läser deras bloggar, vilket jag också tänker på när det gäller min egna blogg.
Att man inte publicerar vad som helst och så.
Idag har jag suttit och kollat in blogg.se:s bloggtopplista, men har faktiskt inte fastnat för någons blogg.
Känns som att det bl.a. finns två klickar med folk som känner varandra där, vilket är lite trist.
Kul att läsa samma sak igen liksom?
Så jag fortsätter att smygläsa samma gamla hemliga bloggar som jag jag alltid läst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se