Btw, BWO

Haha, vad mycket man kan skriva med bokstäverna B och W :P
Men jag skulle ju inte bara skriva om dem nu, utan om hela deltävlingsspektaklet ikväll.
Fan vad dåligt det har blivit med alla låtarna!
Varför ha med, hur många låtar är det totalt, 32 stycken när det knappt är 10 stycken som håller hög kvalitet?
Jag känner mig lite delad i den här frågan dock, jag är trött på att Melodifestivalen är uppdelad i sex avsnitt för det känns inte alls speciellt att titta på det längre, samtidigt är det väl bra för det svenska folket verkligen har stora (val)möjligheter att rösta fram en värdig vinnare.

Ikväll har jag mest haft ögonen på dataskärmen, vilket har gjort att jag inte tatt in allas scenshower utan det viktigaste; deras låtar.
Inget har fått mig att tokdansa, men kvällens bästa rytmer kommer ifrån EMD.
Vände upp blicken ifrån datorn och såg tre svarta höga hattar, ja herregud.
Tänkte lite på fiaskot med Martin Stenmark där och då.
Annars då, jo Majas låt var inte värdig, alla gillade inte Alla, Rickfors låttext var kass liksom Velvets, Rigo & cos låt hade ett skönt sväng och BWO, aka Bodies Without Orgasms (inte mitt påhitt!) låt kommer såå spelas i Lugna Favoriter och i Rix FM, liksom Molly Sandéns.
Men jag kan inte tycka att de är  världsomvälvande bra för det. 

Dagens bästa; västeråsgurkan!

Kommentarer
Postat av: vicky

Sorry för dorisnamnet - the chick from utran. lite töntingt kanske... bumman.. som johan numera tycker är hejdlöst rolöigt att säga.. men iaf.. jag gillade molly bäst.. tror hon kan gå långt i europa

2009-02-22 @ 14:50:22
Postat av: Lejonstrand

Nej det är ett asnajs namn BÖMMAN! :P Själv kommer jag inte kunna gilla Molly förrän hon sjunger och ÄR vuxen, har ett stort problem med barn/ungdomar som är artister ju...

2009-02-22 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se