Dagen

Jo men visst har man varit lite aktiv idag, trots att man bara sovit ca 4 timmar...
Jag kunde inte koncentrera mig den första halvtimman på föreläsningen idag bara.
Vid 12 mötte jag upp mamma igen (bara för att jag inte åker hem varje helg så har hon börjat åka hit istället, oookeeej....), hämtade ut gratis biobiljetter (som jag skrev om), köpte 4 böcker på bokrean och köpte semlor.
Jag och mamma skulle egentligen åka ut till Erikslund, ett handelsområde motsvarande det i Barkarby ungefär, för första gången, med allt vi gjorde här i centrum åkte vi inte förrän 16.
Det gjorde att vi inte hann kolla in fler affärer än Catalog outlet (dvs kläder o annat från just Catalog, Ellos, Josefssons och La Redoute) och Tati.
Jag som ville till Willys och storhandla in jordgubbscola bl.a :(

Men men, märkte att mamma var grinig också, så det var lika bra att åka.
Blev att handla på same old Ica istället.
Efter vi kommit hem har dagen bara flytit på.
Sov lite vid 21, kunde bero på att jag var sjukt trött då?
Nu är jag lite piggare, men kan lätt somna igen.
Såå, så får de bli.
Det, och att dricka något.
Är sjukt törstig!
Ska både släcka lyset och törsten alltså, höhö.
Humorn är på topp :P
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se