Gårdagen

Ja först så åkte jag ju till Bålsta en halvtimme för tidigt.
Inte så sweet.
Så istället för att stå utomhus och frysa traskade jag ner till Bålsta centrum och handlade på Icat där.
Lite onödiga inköp, men jaja...

Sen blev det att åka tåg i 1 klass!
Jag och tre personer till, lågkonjunktur javisst?
Det var lite ballt iallafall, man fick gratis Aftonbladet, bra att jag inte köpte det på Ica..

Nästan direkt när jag komit hem åkte jag hissen upp till John och mötte Lena (som inte mindes mig, typ alls) och vi käkade vindruvor och tittade på I survived a japanese gameshow, vilket var att riktigt sjukt program!
Fast sjukt roligt också :D

Till sist kollade vi på Wall-E som jag hört så mycket gott om *host Camilla-Naaaw så söööt!*
Den var väl bra, varken mer eller mindre än så.
Efter den så blev det hemgång, lite nattamat och en slummer i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se