Gårdagen

Nej men såhär va:
JAG VANN BOWLINGEN!
Ja, iallafall första omgången och på min bana där också Schamilla (Camilla), Zara (Sara, dah), HarryBoy (Johan) och Tjorven (Maria) var med.
Omgång två hamnade jag två, tre käglor bakom Sara, såå nära.
Någon måste ha hållit tummarna bra hårt åt mig därute, jag är ju kass på bowling!
När vann jag senast liksom, har det ens hänt?
I think not.
Men ändå så agerade alla så himla udda, okej att man blev glad för en strike, men hade man en eller två käglor kvar så hängde typ alla ner med huvudet som att det var himla dåligt.
Hyfsat bra för amatörer annars, men okej...
Vår bana var superpepp, det kanske också hjälpte till att höja resultatet.
Vi hade en och två käglor kvar-danser, gjorde vågen och en massa annat kul!
Fina tjejerna och eh, pojken ^^

Sen blev det thaibuffe, såå gott!
Och ja, sen var det väl tänkt att vi skulle ut, meneeeh...
Nopp, det blev inte så.
Ingen i gänget har ju koll på 08-ställen numera, så vi åkte hem till C och hängde istället.
Mys, för det har vi ju inte gjort på så länge, iallfall inte bara vi tillsammans.
Fruktansvärt roligt har det varit också!
Icke att förglömma :D

Om vi går vidare till idag så har vi sjungit i hallelulja-kör, käkat grekmat, shoppat billigt (jag köpte bara 10 kr tights, fyndigt och sparsamt!) och nu till sist har jag åkt hem till mamma.
Tanken var väl att jag skulle vidare till V-ås idag, men jag tar nog det tidigt imorron istället.
Har skolsaker som måste fixas till på tisdag (buhu).
Eller ja, det kanske inte blir tidigt imorron.
Johan hittade ett SL-kort en millisekund innan mig, men jag fick ändå hans (det var dock till red-pris) och jag funderar på att använda det imorron på förmiddan och klippa mig inne i stan så jag får bort mina kluvna hårtoppar.
Mja, vi får la se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tja jag håller lätt mede om att det var roligt i lördags och även i söndags, bowlingen var skoj å hittade ju en mörkblå tröja oxå för en hundring och lite nostalogigodis

2009-02-02 @ 16:04:51
Postat av: Anonym

<3 helgen

2009-02-02 @ 20:56:25
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se