Hälla

Idag kom mamsen till mig igen.
Efter nån timme i lägenheten åkte vi till Hälla, men först blev det ett stopp på Max.
Lätt bästa och godaste hamburgerkedjan i Sverige (och då är jag ändå rätt uppväxt med Donken).
Bra med gratis DN där också :D
Fick sen med mig mamma till Plantagen där jag köpte två finfina ljusgröna krukor och rosor och en pelargon (tantvarning på det sista!).
Sen blev det en lång-gång till Ica Maxi där jag skrev upp mig för att självscanna.
Det skulle ha varit lite trevligare om det inte hade varit så sjukt mycket folk där, jag fick nästan lite torgskräck (heter det så?).
Köpte bara en massa bas och göttegrejer där, mest speciellt var päronbiskvierna.
Yes, du såg rätt, päronbiskvi.
De var rätt goda, men citronbiskvierna slår dem ändå med hästlängder.
Kul påhitt dock.

Och ja, nu är det kväll och jag ska la lägga mig snart.
Frågan är hur jag ska lägga mig i sängen då mamma har placerat sig precis på mitten, så jag får inte plats på någon av sidorna.
Hum hum, blir nog en väckning av 'et.
Nej men, känner mig trött nu.
Trött och svullen!
Det är tamejfan något som jag har blivit allergisk mot, jag borde fan inte känna kli överallt och känna mig svullen och skit.
Frågan är fortfarande vad det är för något det kan vara?...
Nåväl, nattinatt med er!

Kommentarer
Postat av: Vickan

MAX är ju urjobbiga. De tar ju ett sekel på sig att laga hamburgarna och så har de så urtöntiga menyer mede bönsallad till ex. vem beställer sånt mer än wannabehälsofreakar liksom. Till hamburgare ska det inte vara ramlösa och potatis/grön/bönsallad utan böjda pommes med för mkt salt. Im loving it.. MAX = BS

2009-02-22 @ 14:53:54
Postat av: Jo---> Han

Jag håller fullständigt med dig. Max är bäst, de som säger något annat är bara hemsaka spioner skickade från USA bara för att förstöra det svenska hambuge undret!

2009-02-22 @ 15:00:19
Postat av: Lejonstrand

Vicky; Vad betyder BS, är Max bisexuella eller bullshit? Förresten drack mamma Ramlösa till sin mat och jag tog grönsallad... Donken funkar absolut, men Max är godare trots att det är hopplöst att inte drälla hamburgstomaten över sig.

2009-02-22 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se