Hopp och ära?

Ärligt talat, Måns Mums-mums Zelmerlöws låt i Melodifestivalen, vad faan vad det för något?
Jag kan ge han att den var proffsigt genomförd med scennärvaro och sånt, men lyssnade ni på texten?
Vad var det för jävla skit!
Är det bara jag, eller ska inte låtar handla om något och inte bara vara en massa sammansatta ord som låter bra?
Cookies and beans var ju mycket bättre tex.
Där snackar vi riktig känsla, inte bara ett påsatt flin som alla tjejer dör för.
Fasen, jag trodde Månsan skulle bli lite mindre poppis när jag blev tillsammans med Marie, men nähä.
Missförstå mig rätt, efter all hype som Måns har fått i pressen så förväntade jag mig ett WOW-moment och att känna att tävlingen var så gott som avgjord, men den känslan infann sig inte alls.
Men tydligen så har jag fel eftersom det "svenska folket" (ni ser att jag satte det inom parantes?) röstade honom vidare.

Aja, det var det sista för ikväll nu då.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha, kände samma sak, men han körde ju totallllllt över sina motståndare...hahah

2009-02-15 @ 11:02:38
Postat av: Anonym

jag missade melodifestivalen var på jensens resturangen // v

2009-02-15 @ 16:07:04
Postat av: Lejonstrand

HAN VAR INTE ALLS BRA CAMILLA!

2009-02-16 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se