Klass-bloggare

Jag är en supersnokerska, ursäkta, men jag tänker äga den titeln nu^^
Har nämligen hittat en kursares blogg:

Vissa äldre i klassen beter sig verkligen som att de tror att de vet allt och att eftersom vi andra är "bara" 19 år så vet vi inte ett skit, eller att våra åsikter inte räknas. Man skulle tro att eftersom de är äldre så ska de vara mer mogna och så, men det tycker jag inte. Bara för att man är 30 år och har familj och barn så betyder det inte att den personen vet precis allt mer än mig. Visst, de kanske vet mer om barn och familjeliv men förfan nödvändigtvis mer om det vi diskuterar i skolan.
Stör mig på jävla besserwissers... Ett verkligt exempel nu. En tjej, vi kallar henne Anna är 19 och hon hamnade i en grupp med bara äldre, typ 26 plus eller vad det var. Gissa vad de sa till henne när de skulle göra grupparbetet? Att hon inte kan något, för att hon var 19 år. Betedde sig som att de inte behövde henne för hon var värdelös. Och när hon faktiskt kom upp med fakta till arbetet så sa de något i stil med "wow att du kunde bidra med något"... Vafan är det för fittig stil? Jag har lite dåligt minne så kommer inte ihåg exakt vad de berättade men ni förstår poängen. De fick henne att känna sig värdelös och okunnig. Vilka fittiga människor det finns.

Hahaha!
Vilka fittiga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se