Lite om dagen

Kom iväg himla sent och med för lite i magen, men orkade ändå gå till Akademibokhandeln, Vila, New Yorker, H&M, Åhlens och till sist Spicy hot för käk.
Sen jag kom hem vid 17 har jag suttit väldigt mycket vid datorn.
Skulle jag kolla mig i spegeln skulle ett par fyrkantiga ögon möta mig om vi säger så...
Jag har kollat upp en massa saker, bla öppettider, bokreor, optiker, ögonläkare, geccobar, sf, studentmejlen, ellos.se, studentmagasinet, restauranger, club metro...
Allt det, och ganska mycket till.
Har som mest haft 11 fönster uppe, är nu uppe i 3, skönt.

20 minuter senare
Sådär då.
Fyfan vad jag är sämst på att gå och lägga mig!

Upp igen om ett par timmar :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska nog gå å shoppa imorgon jag med.. längesedan nu som jag bara gick i affärer och faktiskt handlade något utom mataffärer. Hämta förresten ut 2 bingolotter för min bingovinst =) Så wish me luck på söndag..! // vicky

2009-02-24 @ 15:12:18
Postat av: Schamilla

Men gud...kvinna lär dig klockan...heheh;)

2009-02-24 @ 21:12:07
Postat av: Lejonstrand

Jaa, shoppa är sjukt kul när man hittar saker! Men lite trist är det kanske att man måste snåla lite nu, men grattis Vickan till de nya lotterna, hoppas det blir vinst på dem med :) Och ja, ja Camilla...

2009-02-24 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se