Melodifestivalen - deltävling 1

De tävlande i Göteborg idag:

Nina Söderquick - Tick tock
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Scotts - Jag tror på oss
Emilia - You`re my world
Alcazar - Stay the night
Caroline af Ugglas - Snälla snälla
Marie Serneholt - Disconnect me

Jag är inte så pepp inför Melodifestivalen i år, tycker på förhand att artisterna och speciellt då låtnamnen verkat rätt kassa.
Men, det ska bli så kul att se Petra Mede.
Igen, om man säger så.
Utan att veta något alls som låtarna tänker jag gissa att Alcazar (undrar btw om det många skämt mellan kompisarna Petra och Andreas?) och Scotts går vidare.

Nu ska jag peppa genom att gå in i duschen, skrives snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se