Nästa gång jag äter sushi kommer jag att älska det


Ja det sägs så iallafall.
Att  första gången tycker man det smakar rått och konstigt, andra gången tycker man att det smakar okej och att man tredje gången börjar man gilla det.
Jag undrar om det stämmer?
Själv så har jag ätit sushi två gånger, första gången tyckte jag att det smakade konstigt och sedan blev jag magsjuk av det (blev rätt avskräckt av sushi då) andra gången var tre (!) år senare och då smakade det väl inte gott, men det var okej.
Om 3xsushiteorin då stämmer, borde jag testa sushi en gång till och sedan vara fast.

Så, vems tallrik ska jag sno en bit sushi av? :D


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Sno lite av mig vetja!=)

2009-04-18 @ 22:42:28
Postat av: Lejonstrand

Det var du som sa det!

2009-04-19 @ 00:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se