Nej det ska jag inte

Men fan vad jag mår bra nu, not!
Över tentaresultatet alltså.
Aja, ska dra en sväng till tågstationen och hämta biljetter och till ICA för välbehövlig energdryck sen ska jag dricka bort mina misslyckanden så gott det går.
Längtar till efter tentan, längtar bort mer än någonsin här ifrån fukingjävlakuk-Västerås.
Skittentor alltså...
Men men, ska försöka hitta ett gott humör och försöka att inte faila morgondagens tenta.
Loggar kanske in senare ikväll, vi får se.

Störs och hörs!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

TRåkigt att du känner så, vet hur du känner...been that done that... när ska du ringa? Imorgon kanske? Camilla-style.. Två dagar senare...

2009-02-15 @ 10:50:14
Postat av: Schamilla

TRåkigt att du känner så, vet hur du känner...been that done that... när ska du ringa? Imorgon kanske? Camilla-style.. Två dagar senare...

2009-02-15 @ 10:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se