Nu ere klippt!

Det blev lite lugg, med betoning på lite.
Det blev rätt bra ändå, men jag fick en jobbig frisör som inte säger något bra med ens hår alls, lite fjäsk är inte helt fel haha.
Nej men visst är det bra att de säger till, men man kan ju lägga fram det på olika sätt.

Har också varit i Hötorgshallen (hittar alltid nå-gott där), fått kärlekskylskåpsmagneter, sett två protester (en för Gaza och en för Sri Lanka), letat Gamecube-spel, ätit mig vansinnigt mätt på cajunmat i Kungshallen och till sist blev det Pressbyrån för inköp av pepparchoklad!
Sjuk grej det där sista.
Köpte också nya Loka skogsbär.
Om ni inte fattat det än så gillar jag att testa nya produkter, iallafall när det gäller livsmedel.
Eftersom jag fortfarande är riktigt mätt på min texaskyckling med b-sås och cajunris, så väntar jag med att testa chokladen till senare, meeen sötsaker går ändå alltid ner så nu blir det kärleksmums :D

...och med det säger jag bara Happy valentines day ♥

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hehehe, koolt att du klippte dig! måste bara se.. jag måste också klippa mig, detta är inte hållbart.. snart kommer mitt hår att falla av i rena protester..

2009-02-15 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se