Nu har energidrycken slutat fungera

Back to being "normal".
It sucks.
Men, men.
Jag har cola light kvar annars, fast den är o-kyld.
Men energidryck fungerar lite bättre, även fast den får mitt hjärta att slå extra hårt :S
Den jag drack nu var iaf inge god, Euroshopper-shit (haha).
Den i förra veckan med smak av pink grapefruit var desto godare.

Aja, jag håller mig skärpt genom en msn-terapisession med C.
Jag känner mig riktigt duktig!
Och påstridig, lite som V när hon får för sig att hon absolut inte har fel i en fråga och vägrar att vika ner sig i en diskussion.
I kinda like it!
Får se om jag redigerar och lägger ut den så får ni kommentera sen ^^

Damn it, jag stängde ner rutan...

Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha, bra där..

2009-04-18 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se