Finaste Oscars-klänningarna


Vanessa Hudgens hade en svart Marchesa-klänning i sjöjungfrumodell med fin svartvit blom(?)utsmycknad. Modellen visar hennes kurvor perfekt och det enda jag har att klaga på är egentligen de svarta lackränderna som klänningen skulle klara sig utan.

Diane Lane, här med Josh Brolin, har även hon en svart klänning i sjöjungfrumodell. Trots klänningens draperingar ser den enkel ut och tillsammans med halsband och frisyren så ser hon fantastisk ut.

Skådespelerskan Freida Pinto ifrån Slumdog millionarie hade kvällens vackraste färgstarka klänning enligt mig. Kanske är jag partisk eftersom den är lite indiskt prålig, men jag tycker den är klockren.

Natalie Porter har kammat hem den bästa klänningsdesignen, kolla bara in livet på klänningen. Fab! Hon ser helt sagolik ut.

Miley Cyrus har en riktigt cool klänning, från midjan och ner. Gilar färgen, blinget men stör mig så enormt på skärpet som är väldigt H&M 2008, haha. Men vacker annars.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

ohh, gudd... värsta jag sett...

2009-02-24 @ 21:07:28
Postat av: Lejonstrand

Vaddå värsta???

2009-02-24 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se