Sådär

Idag har varit en lagom (dålig) dag.
Min fd kalla, eller iallafall småkyliga lägenhet har gått och blivit het på äldre dar.
Och detta trots att jag täcker ena elementet med soffan, som man ju inte ska göra.
Jag har några teorier kring vad det beror på;
1. Jag har på mig en fleecetröja.
2. Jag har använt spisen utan att ha på fläkten.
3. Jag har på mig fleecejacka OCH jag har använt spisen utan att ha på fläkten.
4. Solen som når in i mitt rum värmer upp det på eftermiddagen.

Ja, där har jag något att tänka på.
Men nu vill jag inte tänka så mycket, utan mest sova.
Lär vakna vid 9 imorron, det är nämligen så att oberoende på när jag går och lägger mig kvällen innan, vaknar jag vid just den tiden, iallafall har det varit så de senaste dagarna.
Men men, för att ta reda på det måste jag ju gå och lägga mig, så att så får det bli!
Först ska jag bara organisera tillbaka alla (smått onödiga) grejer till min nylagade (låter som en maträtt!) väska, borsta tänderna och sen sooova!
Hoppas på att få några sweet dreams are made of cheese :P
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se