Score!

Sån city-tur man har!
Skulle gå iväg till en skomakare/skrädderi för att fixa väskan som jag berättade om förut, och trodde att jag skulle gå till gallerian Sigma där jag hade eniroat fram att närmaste sådan låg, men vad får jag se när jag åkt hissen ner och svängt om hörnet på huset?
Jo, ett skomakeari/skrädderi!!
Woho, inte ens 100 meter bort, riktigt bra!
Som jag sa till M så ska jag fan passa på att njuta av mitt extremt centrala city-liv så länge det varar, vet ju ente hur länge jag bor kvar här.
Men tillbaka till väskan då, ska hämta den på måndag.

Så jäkla weird när han i affären frågade  om jag hade bråttom, jag svarade nej och skulle då få den på måndag, det är ju bara en arbetsdag.
Ja, om man nu inte räknar helgdagarna, men då har de ju stängt.
Schyrre med snabb service iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se