Shopping like I was a millionare...

Nej men typ som att jag ägde 100.000 iallafall, för det gör jag inte (längre).
Jag började smått, det blev en liten kasse med badkläder ifrån Gina, 87 kr.
Sen Newyorker (älska dom!) 47 kr bland smyckena och 149 på övre planet.
Sen skulle jag hämta ut mitt paket ifrån H&M, det var inte i en plastpåse som den brukar, den var i en stor pappkartong!
Ni kan ju tänka er hur jag såg ut, fyra kassar plus handväska i ena handen och en stor kartong som jag försökte få något slags bra grepp om i den andra.
Det var svårt kan jag säga er, men det är tur att jag bara har en minuts promenix ifrån ICA där jag hämtade paketet till hemmet.
Nej men nu ska man väl göra något.
Typ äta, eh lunch.
Gött då! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se