Lista

Vad heter du? Maria.
Vilket stjärntecken är du? Vädur.
Vilken årgång är du? 87a.
Bott utomlands? Nope, inte längre än semester en vecka.
Vart skulle du vilja bo? Oj, i Sverige så Stockholm innerstad, Solna, Sundbyberg, Söder, Årsta(inte bara ställen på S) annars New York kanske? 
Vad vill du bli när du blir äldre? Om jag visste det...

Hur lång är du?
174,5 (lasermätningen på Universum ljuger inte!).
Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt (inte svart!) och frisyr har jag ingen, haha. Långt och lite uppklipt bara.
Ögonfärg? Bruna.
Mest nöjd med? Ovanstående.
Skostorlek? 39 eller 40.
Glasögon? Japp och linser.
Har du några piercingar/tatueringar? Räknas öronen?


Filmer? Komedier i allmänhet plus lite random annat.
Artister? Oj, har nog ingen favvis längre.
Årstider? Alltid våren.
Mat/dryck? Husman, skräpmat och allmänt kryddstark mat. Gillar smoothies och juicer, annars rom.
Färg? Gillar gult, men använder mest svart.
Parfym? Rose XS ifrån Viking line.
Tv-program? Haha, det går inte att svara på i en kort mening!
Sysselsättning? Förvirrad student och latmask.

Vad använder du just nu för jacka? En mörkgrå kappa och en svart michelingubbe-dunjacka.
Vad använder du just nu för skor? Svarta dra på-stövlar.

Favoritfärg på kläder? Svart, I guess.

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En massa vår-kläder! Typ ljusa småslitna jeans, gula lätta toppar, en vit tunika, jeanskjolar plus en massa annat färgglatt!
Favoritaffärer? H&M, Gina T, Vero Moda, Vila och Ica Maxi, haha!

Handväska eller liknande just nu? Ja alltså, dragkedjan på väskan jag släpat runt på i säkert 3 år nu gick ju upp precis när jag skulle stänga igen den och åka till Västerås i söndags, trots att jag fått ihop den någorlunda nu, så har jag ändå börjat sporta en annan väska nu. Problemet med den är att den typ gnisslar. Beror antagligen på fakeskinnet...

Vad är du beroende av?  Förutom mat och vätska, är det tragiskt nog sötsaker, tv:n och att blogga.

Vilket land kommer du i från? Sverige, SVERIGE, SVERIGE, SVERIGEEEE! :P
Vilken sorts lipsyl använder du? En som ska dofta Piña colada ifrån Kroatien men som har den päckligaste doften/smaken ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se