Söka jobb?

Det kanske är dags för nått sånt?
I lågkonjunkturens spår lär det ju gå lagom bra, men jag har ett flertal branscher(stavning?) jag kan tänka mig att jobba i.
Bl.a. hotell, resturang/krog/klubb, butik, service.
Men jag vet inte, vill jobba samtidigt som jag känner att jag vill ha ett glidarjobb där jag bara kan lata mig haha.
Nej men lite extra cash vore ju schyst, och jobberfarenhet är ju alltid bra.
Vi får se hur långt mitt cv kommer helt enkelt.
Men lite pepp kring vad jag skulle satsa på skulle inte sitta fel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckr du ska satsa på å bli ekonomiassistent då behöver man ju bara gymansieekonomiutbildning och hyfsat bra lön och då ser du om det är något som du vill läsa vidare på universitet.

2009-02-17 @ 21:49:26
Postat av: Anonym

// Vicky

2009-02-17 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se