Sveriges värsta bilförare

1018377941
Jag har började följa programmet lite sent, först i förra veckan blev jag fast för det.
Det är ju så roligt!
Eller, man skrattar ju åt deras kassa bilkörningsbeteenden, men samtidigt blir man ju mörkrädd över att det finns sådana människor körandes ute på vägarna...
Vissa skulle nog tycka att jag inte ska säga något eftersom jag inte har körkort, men det skiter jag i!
Jag tror inte jag skulle bli Sveriges sämsta bilförare iallafall, möjligen den som har svårast att starta en bil och hålla den igång, kärringstopp javisst! :P
Kul är det att det finns representanter ifrån Västerås, Gurkan och hans co-driver!
Världens skönaste dialoger emellan dom, jag sitter bara och skrattar åt/med dem i soffan.
Såg reprisen idag och kom ihåg att jag brukade titta på det engelska orginalet (eller om det var amerikanskt?) när det gick för ett par år sedan, riktigt kul även det.
I nästa avsnitt blir det blött när deltagarna ska köra med öppet tak och en vattentank på biltaket, jag känner att det kommer att bli bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se