Tentaångest, as usual

Usch jag hatar att plugga.
Fattar inte att det är så lätt att läsa tidningar men tar emot så hårt med böcker?
Jävlaskithelveteskyrkansungdomskör haha!
Nej fy fan.
Positivt med idag är att jag gjorde en god gryta, typ inga halvfabrikat förutom ketchup för att få till en bra kryddning.
En bra sak på en dag.
Jag får svår ångest av att tänka på strofen "Så går en dag och kommer aldrig åter", för denna dag har jag inte gjort mycket.
Fatta att jag sov mellan 15.30 och 19!
What is up with that??!!
Såg just ett program på Tv4 om narkolepsi och blev lite lätt orolig...
Aja, wish me luck med morgondagen.
Då ska jag förutom att försöka plugga också hämta ut tågbiljetter med mera, med mera...

Kommentarer
Postat av: C

Duktigt MiaMaria

2009-02-11 @ 22:18:19
Postat av: Lejonstrand

Nja, njae... :S

2009-02-12 @ 08:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se