Utloggning igen

Jo, det är nog dags för kvällskäk och nedclosning av datorn.
Imorron blire skola och efter det ska jag och mamma käka på Max och "go to hell".
Ja alltså, handelsområdet heter ju Hälla här, och de hade en reklam som sa "Welcome to Häll. A."
Roligt och fyndigt, iallafall den gången haha.
Jag vill storhandla på Ica Maxi, köpa tulpaner och nån växt på Plantagen och kanske hinna kolla på mobiler på El Gig och OnOff och kuddar och lampor på IKEA.
Vi får se hur mycket jag kan få mamma att följa med mig på, haha.
Nej, nu börjar jag klia igen, wtf is this??!!
Säg inte att jag gått och blivit allergisk på äldre dar? :S
Stackars mig isånnafall.
Nåväl, hejhej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se