Vaken

Är det inte lite sjukt, klockan är 8.23?
Jag tror inte det är meningen att jag skulle vakna nu, men min dröm hade en lite obehaglig känsla.
Det sista jag mindes av min dröm var att jag var typ lekledare över en tävling där barn skulle tävla om att åka längst i en pulka-tävling.
Den som passerade 200 meter skulle få en resa till Danmark, närmare bestämt till Köpenhamn.
Jag intervjuade killen som vann och frågade vad han skulle göra härnäst.
Vara den som klättrat mest i berg(?) svarade hann och stack iväg.
Den som tidigare försökt sig på det var där, och jag frågade honom om detta, och han svarade att det var så jävla gay.
Jag försökte klättra efter, men det var krångligt så jag tog mig snabbt ner vid sidan av berget först, och skulle sen försöka ta mig inåt bergets mitt genom att klättra längst ner.
Men det var också krångligt, jag skulle gå på en, ursäkta uttrycket, slak lina över vattnet för att ta mig till berget och det var djupt och väldigt läskigt, det funkade inte.
Det absolut sista jag minns är att det simmade fiskar vid mina fötter.

Drömmar alltså!
Inte kul för fler än en själv, haha.
Jag är bara glad att jag mindes min dröm, men det brukar ju betyda att man vaknat mitt i den och det är ju inte så bra kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se