Inventering!

Japp, jag har ju jobbat idag.
Eller, igår blir det ju nu.
På Willys.
I förskott tänkte jag att det skulle bli roligt, och ja, det blev det ju också, men orka på alla kokosflingor, sötmandlar och hasselnötter!!
Så jääävla många påsar att räkna!
Det var jobbigt, det roligaste var att fronta, dvs ställa varorna fint iordning i hyllorna.
Som jag sa till Carro skulle jag ha kunnat göra det hela dagen, haha.

Mmm, what else?
Jo, strawberry cola!
Visste ni att det fanns?
Willys har det tydligen, så det är jag nu jättenyfiken på och bara måstemåste smaka!
Synd bara att jag inte har nått Willys i närheten av där jag bor, men jag vill verkligen testa den där colan, så det fixar vi :D

Kommentarer
Postat av: sara cederborg

Sv: Hehe här kommer ett försenat svar. Har haft fullt upp under jul och nyår.

Jo rosa pantern är god tycker jag, men inte en favorit :) allt har vart bra här men ska bli skönt att rutinerna drar igång snart, visst?

2009-01-03 @ 22:48:19
URL: http://projectstyle.blogg.se/
Postat av: Vicky

Inventering hade jag inte hört talas om innan du skulle göra det men nu kan jag ett nytt ord. Bra summering av året by the way. =)

2009-01-06 @ 10:59:45
Postat av: Lejonstrand

Varsågod d :P Och thank you, thank you very much! :D

2009-01-06 @ 11:46:04
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se