Bastu-lördag, bastu-söndag?

GAAH!
Jag orkar inte bo i min lägenhet så mycket längre.
Det är konstant varmt och jag gillart inte.
Öppnar man fönstren kommer det inte in något luft heller.
Dessutom har jag haft en oskön magkänsla sen två dagar tillbaka.
Så jag känner lite grann att allt är hopplöst under de timmar jag är vaken, vilket alltså är större delen av dagen.
Fattar nu varför man inte är utomlands mer än 1-2 veckor om året, haha.
Så ni förstår att jag ser fram emot dagen då det ska bli typ 29 grader ute, vilket betyder typ 800 grader inne i min lägenhet.
Jo det stämmer, ni kan lita på mig, ni kan lita på mig :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Mjo det är äckligt varmt hemma hos oss också! Men som tur är har Linn lovat poolparty :D Kom hit!

2009-06-28 @ 15:49:04
Postat av: Mia

Va va va? När, var, hur?

2009-06-29 @ 10:51:28
Postat av: Caroline

Mja ingen speciellt tid lr plats, men vi låg vi poolen i lördags :D

2009-06-29 @ 14:30:16
Postat av: Schamilla

Låter inte så trevligt med bastu.. om det inte är en riktig sauna dvs. men trevligt med pool om du for dit=) Alltså anars kan ju stranden vara mysig=) Var där igår. Om du vill nå mig så är edt numer på mitt comviq nummer då jag glömmde bort min pinkod på den andra så den är nu låst...suck..Ha det bra=)

2009-06-29 @ 14:51:57
Postat av: Caroline

Vi har bokat in picknick på fredagkväll lr lördagkväll ute vid Görväln. Vi tänkte ta med grillen o grilla lite, du skulle ta med ölen sa Linn :p

2009-06-29 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se