Brådskande

Har så mycket kvar att göra idag att det känns löjligt.
För vad roade jag mig med på eftermiddagen, jo butikshoppande!
Till råga på allt gjorde jag det på fastande mage, så när jag väl kommit hem kastade jag i mig den sena lunchen/tidiga middagen, men kände att jag kunde ha ätit en hel portion till (färsbiffar med klyftpotatis, jag borde ha blivit rejält mätt).
Sen dess har jag bara varit trött, sov inte för mycket igår eftersom jag var tvungen gå upp tidigt och passa alla mina kollektiva transporter.
Missade inte en enda buss *stolt* till skillnad från i fredags *mindre stolt*
Och ja, nu sitter jag här, har visserligen duschat och skulle kunna slagga direkt, men känner att jag vill ha fixat min packning, fixat tå- och fingernaglar, kollat alla Helsinki- och Viking Line-sidor och kollat buss- och tågtider först.
SEN sova.
Hur var nu igen, dygnet har 27 timmar va? :S

Kommentarer
Postat av: shamilla

Bra där, du är så effektiv, duktig flicka! Men glöm inte att sova lite också...

2009-06-17 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se