Britney, Sonisphere eller Madonna?

Jag dör ibland på valmöjligheter.
Det har blivit lite kruxigt med festivalerna jag tänkte gå på i sommar, men Hultsfred ska jag iallafall på.
Jag tvekar fortfarande om Sonisphere.
Dissar jag den skulle jag kunna se Britney Spears i Globen fast har nog ingen som hakar på det.
En annan artist som är möjlig att se är Madonna i Gbg i augusti, men skulle jag behöva välja mellan M och B skulle det lätt bli Brittan, så jag vet inte om det är värt att punga ut 1780 spänn på Madonna ändå?
När det gäller Sonisphere är det ju så att det inte är någon jag vill se där (så synd att Linkin Park ska spela på den finska Sonisphere...), det är Metallica då, men är det värt att campa i ett svettigt tält en vecka för det?
I valet och kvalet, det är vart ni hittar mig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se