G! G! G!

Uppgift om slutförd kurs: SSO115

Enligt uppgift i LADOK-systemet vid Mälardalens högskola
har du fått följande betyg på hel kurs:
According to the information provided from the LADOK system
at Mälardalen University, you have received the following grade
for a completed course:

SSO115 Samhälle i förändring. identitet, kultur, arbete och konsumtion 7.5 hp
SSO115 A changing Society. Identity, Cultur, Work and Consumption 7.5 Credits

Betyg (Grade) G 2009-05-29
Examinator (Examiner): HANS E

Om du har frågor om resultatet var vänlig kontakta den institution
som ger kursen.
If you have questions about the results, please contact the department
responsible for the course.


Hahaha!
I'm loving it!
Det blev en riktig chock när jag såg mejlet i Finland.
Minns ni vad jag skrev om den tentan, att jag började skratta för att jag inte kunde svaret på någon av frågorna?
Visst finns mirakel, det är allt jag har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se