Hej, hej, hejdå


Tack för kaffet, det var trevligt att råkas, TTYL och allt sådant.
Nu lämnar jag Sverige.
Så hörrni, ha en fin midsommar allihopa!
D.v.s. ät mycket sill, potäter och kräma på rejält med gräddfil, bind en midsommarkrans och bege er till närmsta midsommarstång och var med i några ringlekar, glöm inte minst en ask med goa svenska (jord)gubbar till Dessert/fika och avsluta allt med att antingen äta något salt (och drömma om att din framtida ger dig något att dricka) eller att plocka sju sorters blommor (i tystnad) och sen lägga dem under kudden(och även då drömma om din kommande).

Dunno när jag kommer tillbaka, så jag tänkte att det är lika bra att skriva det där redan nu.
Nej men ska la fixa med packningen nu.
Ha det kanin (fattar ni den?)!

XOXO
Lejonstrandgirl ;)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Jag fattar=) Och detta känns INTE som att jag är en av mottagarna till detta inlägg "ha en fin midsommar allihopa!" Hallo liksom, vi ska fira tillsammans! eller?! Dudurururdudrudru......

2009-06-17 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se