Hemma-hemma!

Ja, det tog sin lilla tid att åka fram och tillbaka till Finland.
Känns nästan som jag bara åkt buss, tåg, båt och spårvagn och till viss del stämmer det.

Men mer om det senare.
Just nu kollar jag min mejl - 120 stycken sådana fanns idag!
Det blir "kul" att gå igenom.
Håller på att kolla allt missat på FB också, samtidigt som jag överför typ 300 bilder till datorn.
Gissar på ett bildregn senare, om datorn vill.

Nu har jag visst suttit med detta inlägget sen jag kom hem, typ 10.30!
Dags att publicera kanske?
Och sen mat!


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hade också många inlägg dock inte lika många , kanske en femtio stycken båda mina mail sammanslaget.. Förstod att du hade kommit hem efetrsom jag fick ett sms av dig=) kram

2009-06-24 @ 16:56:03
Postat av: Lejonstrand

Ameeh, du har inga inlägg, du har ingen blogg! Och du har ännu ett sms att vänta excite

2009-06-24 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se