Hett

Jag orkar liksom ingenting alls.
Har inte gjort något konstruktivt idag, mina glädjestunder består i princip bara av att dricka kalla drycker ifrån mitt älskade kalla kylskåp.
Det, och att lyssna på min favoritsommarlåt!
Vilken låt det är?
Har inte postat någe inlägg om den låten än, men jag kan säga så mycket att den inte är på svenska eller engelska.
Kan ni gissa då?

Snart blire natti för min del, ska bara äta middag (jag vet att det är sent, men jag har tamigtusan inte orkat tidigare!) och försöka få in förpestad, men ändå sval, cityluft in i lägenheten så jag kan somna utan att att känna att jag inte kan andas.
Fläktinköp nästa, screw alla andra köp-"behov"!
Hej svejs med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se