I'm BACK!

And I'm better then ever!
Nja, kanske inte, men jag känner mig kallare än någonsin!
Har ni varit utanför dörren idag?
Det blåser kalla vindar kan jag förtälja, stanna inne om ni kan!
Tycker riktigt synd om "my fellow-UBG-are" som tar studenten idag.
I onsdags ryste jag när jag såg alla glada studenter åka på sina flak runt Sergels torg-fontänen, idag vet jag inte om jag ryste pga gamla minnen eller om det berodde på att jag, citat N: "frös arslet av mig".
Stod och fånlog som en tönt både idag och i förr-förrgår iallafall.

Nu sitter jag åter igen vid min kära dator (snälla krascha aldrig) och värmer mig med de 57 mejl jag fått.
Ska strax ta och packa upp och käka något, hoppas att det finns godis och inte bara vanlig, tråkig mat.
Icke mat äger!
Haha, jag har så bra matvanor.
Nej men jag åt faktiskt innan jag åkte hit, så jag vill inte ha mammas potatisgratäng även fast den fortfarande är varm.
Funderar istället på att göra egna chokladbollar.
Ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se