Jabaskoja

Jag sover inte alls, och mat har jag heller inte fått i mig i magen än.
Jag har varit inne på Spotify, lyssnat på The Killers och och Kings of Leon ifrån min hårddisk, googlat en klasskompis och hittat hennes numera skinny syrra, googlat en annan klasskompis och hittat henne sjungandes på MySpace och just nu kollar jag in live-at Coldplay MTV, zappade in just när min favorit The scientist spelades (= ett plus).
Är inte vansinning hungrig om ni trodde det, dock törstig, men för att eliminera det behovet intar jag supergod lemonad från Brämhults, it's yummie for my tummy =)
Inom en snar framtid blir det iallafall sängen för mig.
Närmare bestämt... NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se