Le bon palais = très bien!

Skickat: den 11 juni 2009 21:51
Till: info mail
Ämne: Gästlista

Hej!
Jag vill skriva upp mig och två tjejkompisar på gästlistan för imorgon, fredag.
MVH
Maria


Hej!

Det går jätte bra.

Ni går före kö men får betala inträde.

Vi ser gärna att ni är över 27 år och välklädda.

Mvh


Haha, inte så himla mycket över 27 va?
Men schyst att slippa köa och bara slippa förbi kön och taxibilarna.
Vad som var extremt bra var att det var ett så himla bra ställe.
Jag var inställd på "gammal" musik a la 70 och 80-talet, men det var inte alls mycket sånt!
Så, me likey, me likey very much.
Det man kan klaga på var väl att det inte fanns så många sittplatser, men det berodde kanske på att det var ganska mycket folk där?
Jag vet inte, men jag går lätt tillbaka, detta var bra!
Det var lite kul med kändisspotting också, tex var dessa DJs:

Och vem är det som är suddig i vänstra hörnet på denna bilden?
Är det inte den där Carro? :o

Who cares about de som är i fokus på bilden, ofokuserat ska det va'!
Förutom musiken fann jag det mycket tillfredställande  med åldern på stället, jag var inte äldst, haha.
Men viktigast av allt, jag var inte längst!
Score!
Så min undran är nu; när ska vi dit nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Carro som alltid är med på alla vimmelbilder

Så du tyckte det var bra? Jag tyckte visst musiken var lite väl gammal.. Tror det är bättre på lördagarna.

2009-06-16 @ 11:05:38
Postat av: Anonym

Eh, ja? Jag tyckte det var fler nya låtar än gamla, iallafall i slutet.

2009-06-16 @ 11:57:36
Postat av: schamilla

Hehe, ja men gå på ställen med lägre åldersgräns... De på bilderna är gamla nog att vara era föräldrar!

2009-06-17 @ 17:11:53
Postat av: Lejonstrand

Jag veet! Men det är skönt att gästerna där är krogvana och fattar att klubben inte är en ungdomsgård. Dessutom schyst att vara typ yngst på ett ställe igen ;)

2009-06-24 @ 17:16:04
Postat av: carro

Ja, när ska vi gå dit igen? :o

2010-01-06 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se