Räkningar, räkningar, överallt räkningar

Usch vad sjukt tråkigt det är att betala räkningar.
Spillerill om det är på banken eller över internet, det är lika trist ändå.
Man borde få nått för't, eller okej att man får saker för att man betalar (husrum, internet osv) men ändå, det finns väl ingen som betalar räkningar bara för att det är så kul?
Tänk om man skulle få något litet som hos tandläkaren när man var liten (fast kanske inget bokmärke då)?
Jag skulle nöja mig med ett stort fett "TACK" som skulle blinka när man signerat sina räkningar, haha.
Faaast det är bra att man en gång i månaden får koll på sin ekonomi, det är det.
Herrejösses vad jag flummar känner jag nu.
Vi tar och slutar här va?
Ja det gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se