Regn och rusk

Skulle varit mysigt om jag varit lite piggare, men icke.
Gick upp ur sängen vid 13.00 efter att ha drömt sjuka, men roliga drömmar.
Jag hade en ny lägenhet bland annat och vem kom inte förbi om inte Alexander Skarsgård!
Sen var det en massa andra typer där med som jag inte vet vilka de var, men en kändis var kusinen.
Var en massa folk som gick förbi utanför lägenheten också, på taket.
Sjukt, som sig bör när det gäller drömmar alltså.
Nu ska jag iallafall logga ut och ta mig ut i det finfina vädret ett tag tills jag ankommer till min destination.
Hoppas på uppehåll sekunden jag sätter min fot på asfalten, men det lär ju inte hända, haha.
Höres!

Kommentarer
Postat av: kusinen

Hehe klart man drömmer om mig hahah!

2009-06-11 @ 17:16:49
Postat av: Lejonstrand

Mm, haha!

2009-06-11 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se