R.I.P. Michael Jackson

Det var en jäkla chock imorse när jag hade på Nyhetsmorgon och jag fick höra att Michael Jackson var död!
"OMG va? Redan?" var väl min första reaktion.
Det kändes bara så overkligt, han är ju ändå relativt "ung", bara 50 år, han hade ju halva livet framför sig.

Ville egentligen lägga in Black or white (http://www.youtube.com/watch?v=YVoJ6OO6lR4) här, men det gick inte.
Det är nog den låten jag relaterar till mest av hans låtar, har haft dansuppvisning till den låten och allt :)
Videon innehåller dessutom typ allt, de två bebisarna på jordklotet är så fina och ansiktena som byter skepnad är också asballa.
Men denna låt är också fin:

Michael Jackson - You are not alone


Vem ska nu ta över titeln King of pop?
:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se