Så var festivalen igår

Rix FM festival var väl okej.
Ramsells körde bara covers, Velvet må kalla sig the queen, men jag gillart inte, Lili och Susie körde synkade dansmoves, Janet pleasade inte publiken och Ragdollz var bra men nu när jag sett Bounce live måste jag ha blivit kräsen, haha.

De som var bättre än okej var Daughtry som körde sist men lite "o-rivigt", Erik Hassle vars låt Hurtful börjar växa för mig, Star Pilots där medlemmen med samma efternamn som jag körde en massa backflips, Basic Element  var bättre än jag trodde live och så då Kim som överraskade med att ta in min Idol 2008-favorit Robin Bengtsson på min gamla favoritlåt Three floors down.
Västerås Cityfestival har för övrigt intagit hela stan, märkte det inte när jag kom hem igår, men på en tvärgata till min hemgata var det packat med knallar och inte minst, folk!

Helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se